دانش آموز

ساخت وبلاگ

بهترين مشاور انتخابات اصناف در سراسر کشور

 

بهترين مشاور انتخابات اصناف

بهترين مشاور انتخابات مجلس شوراي اسلامي

بهترين مشاور انتخابات کشور

 


لطفا فيلم نکته هاي مهم مشاور انتخاباتي در اپارات https://www.aparat.com/v/xIv2J مشاهده فرماييد.


 

 

 

با مروري بر جريان تمامي انتخابات ها در تمامي جهان و با پيشرفت تکنولوزي بايد اذعان نمود که موفقيت در هر

انتخاباتي ديگر شانسي و اتفاقي و  بر اساس حدس و گمان نيست.

مازيار مير مدرس و مشاور بازار يابي سياسي  به شدت معتقد است در هر انتخاباتي در هر لايه اي در ايران پيرو

يک اصل مديريتي است.

روشها و تکنيکهاي قديمي در امر مبارزات انتخاباتي ديگر جواب گوي نسل جديد تفکر جديد و جامعه مترقي و رو به

رشد جديد نيست .

متاسفانه در اين عرصه کلاهبردار و شياد که خود را مشاور و مدرس انتخابات قلمداد مي کنند هم بسيار زياد است

امروزه استفاده از تکنيکهاي پيشرفته ذهنيت سازي و بحرانسازي و نظرسنجي يا طراحي و ايجاد پايگاه نظرسنجي

و تبيين مديريت و رهبري  پيشرفته بهمراه ذهنيت سازي و بحران سازي ترکيبي و ضد تبليغ  و همچنين برنامه‌ريزي

علمي و عملي تبليغات انتخاباتي مطابق با اخرين سرفصلهاي دول اروپايي و امريکايي.

بعنوان يک مشاور انتخاباتي که سه دهه همکاري با کانديداهاي محترم  انتخاباتي در لايه هاي مختلف کارکرده ام

به اين نتيجه رسيدم که اول مديريت و رهبري انگيزشي دوم برنامه ريزي استراتزيک و علمي و عملي و سوم تهيه

و تبيين يک نيروي واکنش سريع اموزش ديده و کاملا حرفه اي و کارازموده

مازيار مير به شدت معتقد است گام اول در اين راه خطير در نظر گرفتن طول مدت زمان است و گام دوم پيروزي در

انتخابات به مثابه يک دانشگاه علمي و عملي است که بايد اين مسير به صورت علمي و عملي طي شود و اينکه

پايان نامه را پس از ده سال تحصيلات اموز عالي با نمره خوب و عالي کسب کنيد.

ما در اين مسير با استخدام مشاور عالي رتبه و کار کشته به مهارتهاي تاکتيکي و تکنيکي و در نهايت افزايش

ضريب نفوذ شما را سايه گستر خواهيم نمود.


لطفا مقاله بهترين مشاور انتخابات شوراي اسلامي شهر را مطالعه فرماييد.


اين مشاور انتخاباتي اذعان دارد که يک کانديداي حرفه اي و هوشمند به تمامي بخش هاي مختلف رقابت

انتخاباتي  هميشه نگاهي کاملا حرفه‌اي و تخصصي و علمي  بايد داشته  باشد

دکتر سيد مازيار مير با سه دهه سبقه فعاليت سياسي در احزاب گوناگون و سالها همراهي با هيات تبليغاتي

دولت هاي نهم و دهم و يازدهم و دوازدهم و همچنين بسياي از کانديداهاي مخترم و…..  با همکاري برخي از

اساتيد فن و مشاوران سياسي با سابقه با تبيين روشي متفاوت و منحصر بفرد قصد دارد به تمام کانديدهاي مختلف در هر سطح و هر منطقه اي از کشور ياري برساند

بهترين مشاوران انتخابات کشور


لطفا فيلم زبان بدن کانديداي انتخاباتي در آپارات https://www.aparat.com/v/yWcv6 مشاهده فرماييد.


 

محقق و مشاور انتخاباتي مازيار مير

 

بهترين مشاور انتخابات اصناف در سراسر کشور

بهترين مشاور انتخابات اصناف

يادداشت کوتاه از دکتر مازيار ميرمشاور انتخابات

 

بعنوان يک مشاور تخصصي انتخاباتي و با سه دهه فعاليت حرفه اي در امر انتخابات و بنا به رسالتي که احساس مي نمايم  امروز اين مقاله را براي خبر گذاري تيتر نيوز آماده نموده ايم که به بايدها و نبايدهاي يک مشاور انتخاباتي و بهترين  مشاوران انتخاباتي بپردازيم.

 

 


لطفا مقاله تحليل زبان بدن دوالد ترامپ را مطالعه فرماييد.


 

حتما مي دانيد که در  سرتاسر جهان انتخابات در هر سطح و لايه اي يک رقابت جدايي‏‏ ناپذير از نظام سياسي هر کشوري قلمداد مي شود و

حتي بسيار بالاتر.

شايد به همين خاطر است که انتخابات، تنها فرصت بسيار کليدي و طلايي است که به ما دست مي دهد تا مردم هر شهر و استان و کشوري

رهبران و قانون گذاران ويا نمايندگان خود را در نهايت ازادي عمل انتخاب کنند.

بهترين مشاوران انتخاباتي  هرگز رفتارهاي غير حرفه اي از خود بروز نمي دهند اما متاسفانه افراد و شيادان زيادي در اين رابطه مانند سايتهاي

يهويي و يک شبه يا افرادمختلف و مخصوصا سايتهايي بي هويت و افراد بي هويت تر با چسباندن برخي اسامي مجعول و غربي و خارجي و غير

علمي و عملي مي خواهند از اين اب گل الود ماهي بگيرند.


مشاور انتخاباتي پيشرفته


 

مثلا مشاور انتخاباتي  باراک اوباما و يا مشاور انتخاباتي ترامپ اقاي  پروفسور…. از….. يا مشاور انتخاباتي روحاني و  مشاور انتخاباتي شيطان در جهنم خوب

معلوم است که قابل اثبات هم اساسا نيست.يادمان باشد به گفته پروفسور ليبرمن دروغ هرچه بزرگتر باور ان ساده تر…..

 

 

 مشاور انتخاباتي

بهترين مشاور انتخاباتي مازيار مير

 

بهترين مشاوران انتخاباتي پکيجهاي تقلبي و کتابهاي آنچناني را وارد بازر نمي کنند و مي دانند فوت کوزه گري را که به سختي به دست مي آيد را نبايد و نمي توان به رايگان در اختيار ديگران قرار داد.


 

دانش آموز...
ما را در سایت دانش آموز دنبال می کنید

برچسب : بهترین,مشاور,انتخابات,اصناف,در,سراسر,کشور, نویسنده : کاووسی فر rsttudentt بازدید : 239 تاريخ : جمعه 30 خرداد 1399 ساعت: 16:02

معرفي کتاب با چرا شروع کنيد

fuck_k6.jpg

«به دو روش مي‌توان بر رفتار انسان اثر گذاشت؛ مي‌توان کنترلش کرد و مي‌توان آن را القاء کرد.» -سايمون سينک

آيا تاکنون برايتان پيش‌آمده که بخواهيد پيشنهادتان را واضح بيان کنيد، مردم را به خريد محصولتان ترغيب کنيد، يا مسير کسب‌وکارتان را تعيين کنيد؟ اگر به هريک از اين سؤالات پاسخ بله داديد، اين کتاب براي شماست.

کتاب با چرا شروع کنيد اثر سايمون سينک، کتابي است که هر کارآفرين و صاحب کسب‌وکاري بايد آن را مطالعه کند. سايمون سينک در کتاب با چرا شروع کنيد به اهميت دانستن دليل شروع کار و به خاطر سپردن آن تا انتهاي مسير مي‌پردازد؛ چراکه پرسيدن اين سؤال که: اصلاً از ابتدا چرا شروع کردم؟ و به ياد داشتن پاسخ آن در طول تمام بالا‌وپايين‌هاي مسير اجازه‌ نمي‌دهد انگيزه‌تان کاهش يابد.

کتاب با چرا شروع کنيد اثر سايمون سينک با ترجمه‌ي عليرضا خاکساران به فارسي برگرداند شده و انتشارات آموخته آن را منتشر کرده است.

در ادامه درباره‌ي اين کتاب بيشتر مي‌خوانيم.

موضوع کتاب

شايد نويسندگان و سخنرانان بسياري درباره‌ي اهميت به ياد داشتن دليل و هدف در تمام‌مسير صحبت کرده باشند؛ سايمون سينک اما در کتاب با چرا شروع کنيد اين بحث را به نحوي کاملاً متفاوت و کامل‌تر از ديگران بيان مي‌کند.

طبق نوشته‌هاي سينک در کتاب با چرا شروع کنيد، بيشتر مديران از چه صحبت مي‌کنند و محصول و خدماتي را که بنا‌ است برايشان پول بياورد معرفي مي‌کنند؛ مديران ديگري هم هستند که حرف از چگونگي و مسيري که آن‌ها را از ديگران متمايز مي‌کند مي‌زنند، و تعداد بسيار اندکي از مديران نيز هستند که چراي کار خود را مي‌دانند و با چرا شروع مي‌کنند، و از دليل شکل‌گيري کسب‌وکارشان در وهله‌ي اول مي‌گويند.

با چرا شروع کردن کارهامان چيزي را به ما القا مي‌کند که چه فاقد آن تأثير است. اين به اين دليل است که چرا مستقيماً روي احساسات ما تأثير دارد، درحالي‌که چه منطقمان را درگير مي‌کند.

شما کدام را انتخاب مي‌کنيد؟

  • من حسابدار عمومي هستم (چه
  • من به ديگران کمک مي‌کنم با پس‌انداز پول براي ماليات، به استقلال مالي برسند (چرا و چگونه)

گزينه‌‌ي اول انتخاب امن‌تري به نظر مي‌آيد اما به همان اندازه خسته‌کننده است؛ درحالي‌که گزينه‌ي دوم ديگران را به سمت شما جذب مي‌کند.

اگر در معرفي خود و فروش از چه استفاده کنيد، بايد قيمت را ابزاري قرار دهيد تا تصميم مخاطب را به آنچه مطلوب شماست سوق دهيد؛ اين در حالي است که اگر بر جذب مشتري‌هايي تمرکز کنيد که چراي کار شما را مي‌دانند و به آن باور دارند،‌ اعتمادي ميان شما و مشتري شکل مي‌گيرد که به وفاداري ختم مي‌شود و هر مشتري شما را به ديگراني معرفي مي‌کند که خود در آينده از مشتريان وفادار شما خواهند شد.

چراي کار را چطور پيدا کنيم؟

تا اينجا مطمئناً متوجه اهميت چرا شده‌ايد. گرچه سايمون سينک در اين کتاب مستقيماً روش يافتن چرا را به مخاطب توضيح نمي‌دهد اما مثال‌هاي بسيار مفيدي مي‌آورد که راه و چاه را به ما نشان دهد. براي مثال کاملاً توضيح مي‌دهد که شرکتي مثل اپل چگونه چرا‌ را به مشتري توضيح مي‌دهد و با دانستن روش آن‌ها، شما نيز ياد مي‌گيريد چراي خود را شرح دهيد.

سينک به اين موضوع اشاره مي‌کند که يافتن چرا، نه فرآيند اختراع که فرآيندي اکتشاف‌گونه است. به‌بيان‌ديگر،‌ همه‌ي ما چراي کار خود را مي‌دانيم، تنها بايد آن را پيدا کنيم.

سينک سه روش را براي يافتن چرا پيشنهاد مي‌کند

  • به عقب نگاه کنيد. به ياد بياوريد که چه انگيزه‌اي باعث شد شما اين کسب‌وکار‌ را آغاز کنيد. آن مشکل به خصوصي که سعي در حل آن داريد چيست و چرا حل آن براي شما آن‌قدر اهميت دارد؟‌ به قول سث گادين «چه تغييري مي‌خواهيد ايجاد کنيد؟»
  • به بيرون نگاه کنيد. از دوستي بپرسيد که چرا با شما وقت مي‌گذراند يا از مشتري‌اي قديمي بپرسيد چرا شما را به شرکت‌هاي ديگر ترجيح مي‌دهد؟ اگر بدانند شما به خود مطمئن هستيد و سؤال‌هاي شما از سر کمبود اعتمادبه‌نفس نيست، پاسخ آن‌ها بهتان کمک مي‌کند بفهميد که مردم چرا به سمت کسب‌وکار شما کشيده‌ مي‌شوند و باورهاي مشترکتان برجسته‌تر مي‌شوند.
  • به درون نگاه کنيد. طبق گفته‌هاي سينک،‌ موفق‌ترين کسب‌وکارها ديدگاهي درباره‌ي جهان دارند؛ ديدي وسيع‌تر که براي توسعه آن تلاش مي‌کنند. اين ديدگاه لزوماً نبايد بشردوستانه و خيرخواهانه باشد اما بايد الهام‌بخش باشد. به اين سؤالات پاسخ دهيد: با کدام باور عام مخالفيد؟ صبح‌ها با چه هدفي بيدار مي‌شويد و چه چيز برايتان اهميت دارد؟

اگر هنوز چرايتان را نيافتيد، نگران نباشيد. اين فرآيند زمان‌بر و نيازمند تفکر است؛ درست مانند يافتن هدف، علاقه و استعداد‌هايتان، چرايتان نيز به‌مرورزمان روشن مي‌شود و مطالعه‌ي اين کتاب کمک بسياري به آن مي‌کند.

خريد کتاب از کاواک

 

دانش آموز...
ما را در سایت دانش آموز دنبال می کنید

برچسب : معرفی,کتاب,با,چرا,شروع,کنید, نویسنده : کاووسی فر rsttudentt بازدید : 210 تاريخ : جمعه 30 خرداد 1399 ساعت: 11:28

بررسي لوازم استوک جنسيس سدان

 

 جنسيس سدان از ديگر محصولات با کيفيت و موفق ساخته شده توسط شرکت خودرو سازي هيونداي مي باشد که با ورود خود در بازار هاي جهاني به فروش خوبي دست پيدا کرد و سود کلاني را براي شرکت هيوندا به ارمغان آورد. با رواج خودرو جنسيس سدان در جهان و ايران، نياز به قطعات نو و بعد ها نياز به لوازم استوک جنسيس سدان احساس شد.

نگاهي به لوازم استوک جنسيس سدان

 لوازم استوک جنسيس سدان را شايد نسبت به ديگر قطعات استوک اتوموبيل هاي مختلف مي توان راحت تر پيدا کرده و خريداري نمود.

 خودرو جنسيس سدان، اتوموبيلي خوش ساخت است که در بسياري از نقاط جهان داراي طرفداراني مي باشد و البته بايد ذکر شود که خودروي بسيار گران قيمتي محسوب مي شود.

 همچنين به دليل گران قيمت بودن لوازم اين خودرو و همينطور تمايل خريداران به کم هزينه کردن براي خريد محصولات، لوازم استوک جنسيس سدان در ايران و حتي در جهان داراي بيشترين خريد و فروش مي باشند.

 همانطور که گفته شد بازار خريد و فروش لوازم استوک جنسيس سدان در ايران بسيار پر جنب و جوش است و درصد کثيري از صاحبان خوردو جنسيس سدان از لوازم استوک استفاده مي کنند.

 دليل اين کار مشخص است، قطعات اصل خودرو جنسيس سدان کره اي هستند و از خارج به داخل کشور وارد مي شوند به همين دليل از قيمت بالايي نيز برخوردار هستند. البته کشور هاي ديگر هم به ساخت و توليد قطعات اين خودرو دست زده اند و کيفيت آن ها کم از کيفيت قطعات کره اي نيست، چه بسا بيشتر هم باشد.

 با توجه به فروش لوازم استوک جنسيس سدان که در بازار پيدا مي شوند، مي توان اينگونه برداشت کرد که اين نوع قطعات از ساختار محکم و خوبي برخوردار هستند.

مواد و ساختار قطعات يدکي خودرو جنسيس سدان

 معمولا شرکت هاي خودرو سازي زماني که يک محصول را مي سازند يا يک قطعه خاصي را مي سازند، مواد استفاده شده براي ساخت آن قطعه را بر روي کاور محصول درج نمي کنند.

 به دليل رقابتي که در اين صنعت وجود دارد هيچ يک از شرکت ها خودرو سازي دوست ندارند که رقيبان آن ها از مواد مورد استفاده در لوازم مطلع گردند. اما از اين مطمئن هستيم که فولاد استفاده شده در قطعات خودرو از جمله فلزات درجه يک در جهان مي باشد.

4rrv_x9.jpg

لوازم استوک جنسيس سدان

 لوازم استوک جنسيس سدان که در کشور موجود مي باشند نيز از اين فولاد ساخته شده اند اما نبايد لغت استوک خريداران و يا صاحبان خودرو را به اشتباه بياندازد.

 لوازم استوک جنسيس سدان با توجه به درجه کيفيت آن ها به انواع مختلفي تقسيم مي شوند. افراد متقاضي اين محصولات مي توانند با توجه به منابع مالي خود يا هر ايده ديگري که دارند، لوازم استوک جنسيس سدان را خريداري نمايند.

 شرکت هيوندا بر سر کيفيت محصولات خود سختگيري زيادي اعمال مي کند تا خودرويي هر چه امن تر و کامل تر نسبت به ديگر شرکت هاي اتوموبيل سازي توليد شود. به همين دليل قطعات ساخت اين شرکت حال چه نو باشند يا لوازم استوک جنسيس سدان از کيفيت قابل قبولي برخوردار هستند.

 در رابطه با کارايي لوازم استوک جنسيس سدان مي توان گفت با توجه به کيفيت خوبي که توسط شرکت هيوندا اعمال شده اين لوازم از دوام و همچنين استحکام بالايي برخوردار مي باشند.

 همينطور شرکت هايي که اين قطعات را توليد مي کنند بايد زير نظر و تحت ليسانس کره جنوبي باشند. اين شرکت ها معمولا بر روي کاور محصولات خود اينگونه مشخصات را مي نويسند اما اگر قطعه اي نو يا لوازم استوک جنسيس سدان که خريداري مي کنيد اطلاعات محصول بر روي آن درج نشده بود لطفا در خريد آن عجله نکنيد و بيشتر درباره آن تحقيق کنيد.

 

لوازم استوک جنسيس سدان

 بعضي از قطعات طوري ساخته شده اند که نه تنها صاحبان خودرو جنسيس سدان بلکه بر روي بسياري از خودرو هاي ديگر هم مي توان آن ها را استفاده نمود. حال چون قطعات نو خيلي گران هستند افراد مي توانند از لوازم استوک جنسيس سدان استفاده کنند.

 کارايي لوازم استوک جنسيس سدان به خاطر دست دوم بودن چيزي از کيفيت آن کم نمي کند بلکه برخي قطعات حتي بعد از استفاده عملکرد بهتري از خود نشان مي دهند.

 لوازم استوک جنسيس سدان را براي خريد حتما با داشتن آگاهي و اطلاعات کافي انجام دهيد چرا که برخي افراد سود جو لوازم تقلبي و يا بي کيفيت را به جاي لوازم با کيفيت استوک مي فروشند و باعث خرابي خودرو مي شوند و خريداران به اجبار بايد هزينه اي چند برابر در آينده براي وسيله نقليه خود پرداخت نمايند.

قيمت لوازم استوک جنسيس سدان

 در سال هاي اخير و با پر تلاطم شدن بازارهاي اقتصادي به خصوص در ايران قيمت بسياري از محصولات چه قطعات صنعتي يا مواد غذايي رشد زيادي کرده اند و لوازم استوک جنسيس سدان هم از اين مسائل جدا نيستند.

 البته شما مي توانيد لوازم استوک جنسيس سدان را با قيمت هاي مختلفي در بازار پيدا کرده و خريداري نماييد اما مانند بسياري از ديگر محصولات آن ها نيز داراي درجه بندي هايي از نظر کيفيت و کارايي هستند که قيمت ها بر اساس اين عناصر اعمال مي شوند.

 پس شما نمي توانيد يک قيمت ثابت براي لوازم استوک جنسيس سدان پيدا کنيد، بهترين کار براي خريد قطعات استوک اين است که به يک فروشگاه معتبر مراجعه کرده و از آنجا اقدام فرماييد.

 

لوازم استوک جنسيس سدان

 همچنين به غير از مراجعه حضوري بيشتر افراد با جستجوي اينترنتي لوازم مورد نياز خودرو را خريداري مي کنند. اينکار از جهات گوناگوني بهتر است چرا که هم خريداران مي توانند راحت تر لوازم استوک جنسيس سدان را فقط با چند کليک پيدا کنند و هم از دردسر هاي خريد هاي حضوري راحت مي شوند.

 سايت هايي مشغول به فعاليت هستند که خريد لوازم استوک جنسيس سدان را با قيمت مناسب و ارسال سريع پشتيباني مي کنند اما خريداران براي خريد از اين سايت ها بايد هميشه گارانتي محصولات را چک کنند تا بعد از خريد به مشکل بر نخورند.

 شما مي توانيد براي خريد يا دريافت اطلاعات لوازم هيوندا بر روي خريد لوازم هيوندا کليک کرده و از جديد ترين محصولات با خبر شويد.

 

دانش آموز...
ما را در سایت دانش آموز دنبال می کنید

برچسب : بررسی,لوازم,استوک,جنسیس,سدان, نویسنده : کاووسی فر rsttudentt بازدید : 205 تاريخ : پنجشنبه 29 خرداد 1399 ساعت: 13:49

انواع خدمات فروشگاه اينترنتي

 

خدماتي که در فروشگاه هاي اينترنتي به مشتري عرضه مي شود مي تواند فيزيکي باشد که شامل موبايل، کتاب، لوازم برقي و … است و يا اين خدمات مي تواند مجازي باشد که شامل نرم افزار، موسيقي، فيلم و … است. در دسترس بودن خدمات فروشگاه اينترنتي از مزاياي آن است که هم براي فروشنده و هم براي مشتري سودمند خواهد بود. در دنياي امروزي اکثر کارها به شيوه اينترنتي صورت مي گيرد از اين رو بسياري از کسب و کارها براي افزايش درآمدهاي خود به اين روش روي آورده اند.

 

نکات مهم درباره فروشگاه هاي اينترنتي

فروشگاه آنلاين يا فروشگاه اينترنتي چيست ؟ همان فروشگاه است با اين ... 

طراحي مناسب وب سايت جهت فروشگاه اينترنتي از نکات کليدي است که بايد به آن توجه داشت زيرا هر چه طراحي مناسب تر باشد و استفاده از آن سهولت بيشتري داشته باشد مشتري هاي وفادارتري خواهيد داشت که به راحتي به کالاها و مشخصات محصولات و خدمات دسترسي دارند. گروه طراحي سايت اينتن طراحي سايت را با تيم مهندسي حرفه اي خود با قيمتي مناسب براي تان انجام خواهد داد. يک فروشگاه اينترنتي معتبر بايد نماد اعتماد الکترونيکي داشته باشد. اين نماد در واقع يک گواهينامه ديجيتال است که وزارت صنعت و معدن جمهوري اسلامي آن را صادر مي کند. امکان پرداخت در محل از ديگر نشانه هاي يک وب سايت فروشگاهي معتبر است زيرا نشان مي دهد که مدارک صاحب فروشگاه به پست ارائه داده شده است. همچنين يک فروشگاه اينترنتي بايد روش هاي تماس براي خود در نظر بگيرد تا مشتري قادر به برقراري ارتباط باشد. ارائه تصويرهاي مناسب و توضيحاتي که کامل باشد در جذب مشتري موفق تر عمل مي کند. در صورتي که بتوان به سوالات مشتري پاسخ داد مي توان درصد خريد را افزايش داد و فروش بهتري داشت.

 

روش هاي خريد از فروشگاه هاي اينترنتي

 

براي خريد از اين فروشگاه از دو روش مي توانيد استفاده کنيد. روش اول پرداخت در محل است يعني زماني که مشتري کالا را تحويل مي گيرد هزينه را پرداخت مي کند و بدين ترتيب احتمال کلاهبرداري نيز کم مي شود. پرداخت آنلاين روش ديگري است که در اين مورد بايد براي دريافت کالا در ابتدا فاکتور خود را پرداخت کنيد تا محصول مورد نظر بعد از پرداخت آنلاين به آدرس پستي تان ارسال شود. معمولا سايت هاي معتبر هر دو روش خريد را در اختيار مشتري قرار مي دهند تا خود در اين مورد تصميم گيري کنند.

مزاياي فروشگاه هاي آنلاين  اينترنتي

 

فروشگاه هاي اينترنتي براي خريدار و مشتري مزايايي دارند که شرح خواهيم داد. در رابطه با خريدار مي توان گفت که اين گونه لازم به مراجعه حضوري به فروشگاه نخواهد بود و بدون نياز به حمل کالاي مورد نظر، آن را درب منزل تحويل مي گيرند. با اين روش به توضيحات جامعي از کالاي مورد نظر در هر ساعتي از شبانه روز دسترسي خواهيد داشت و سفارش خود را تنها در چند دقيقه مي توانيد ثبت کنيد. اين گونه قادر به مقايسه کالاي مورد نظرتان در فروشگاه هاي انلاين  اينترنتي بسياري خواهيد بود تا بهترين را انتخاب کنيد. کاهش ترافيک، کاهش آلودگي هوا، کاهش آلودگي صوتي و … از جمله مزاياي خريد اينترنتي مي باشد. در رابطه با فروشنده نيز محصولات و خدمات آن ها بدون محدوديت هاي زماني و مکاني به فروش مي رسد و هزاران نفر در طول شبانه روز از فروشگاه انلاين ديدن خواهند کرد و به حضور فيزيکي مشتري نيازي نخواهد بود. با اين روش مشتري از هر نقطه اي قادر به مشاهده محصولات تان خواهد بود و هزينه ها نيز در مقايسه با راه اندازي فروشگاه فيزيکي کمتر خواهد بود. براي قدرت دادن به کسب و کار خود از تغييرات و تحولات جامعه نمي توانيد دوري کنيد و با فروش آنلاين جايگاه بهتري در کسب و کار خود پيدا خواهيد کرد.

 

دانش آموز...
ما را در سایت دانش آموز دنبال می کنید

برچسب : نکات,مهم,درباره,فروشگاه,های,اینترنتی, نویسنده : کاووسی فر rsttudentt بازدید : 185 تاريخ : سه شنبه 27 خرداد 1399 ساعت: 11:34

چگونه براي استارتاپ خود بهترين فضاي کار اشتراکي را پيدا کنيم؟

وبلاگ مقالات چگونه براي استارتاپ خود بهترين فضاي کار اشتراکي را پيدا کنيم؟

بهترين فضاي کار اشتراکي

 

چگونه براي استارتاپ خود بهترين فضاي کار اشتراکي را پيدا کنيم؟ اين دغدغه براي بسياري از مديران وجود دارد که با دانستن چندين نکته و معيار برطرف مي‌شود.

اگر در فکر انتخاب يک فضاي کار اشتراکي به عنوان محل کار خود هستيد، بايد از يافتن يک فضاي مناسب و متناسب با کسب و کار خود اطمينان حاصل کنيد.

در اين جا چک ليستي ارائه مي‌شود که به شما کمک مي‌کند تا با اطمينان بيشتري بهترين فضاي کار اشتراکي را براي استارتاپ خود انتخاب کنيد.

  • به موقعيت مکاني توجه کنيد

تقريباً در هر شهر بزرگي چندين فضاي کار اشتراکي وجود دارد.

حتي اگر شما در نزديکي يک شهر متوسط يا کوچک زندگي مي‌کنيد،

اغلب يک يا دو فضاي کار اشتراکي مشول به فعاليت هستند.

بايد اين نکته را مد نظر داشته باشيد که آيا مي‌خواهيد در محلي نزديک به منزل خود و يا در محلي که نزديک به مشتريان واقع شده است کار کنيد؟

اگر مي‌خواهيد از فضاي کار اشتراکي خود، به عنوان مکاني براي برگزاري جلسه با مشتريان خود استفاده کنيد،

در اين صورت منطقي است که مکاني را انتخاب کنيد که حضور در آنجا براي مشتريان شما آسان باشد.

البته فاکتور ديگري که بايد مد نظر قرار گيرد،

مساله سهولت و زمان مورد نياز براي شما جهت رفت و آمد به محل کار است.

  • امکان دريافت حمايت مناسب را در نظر بگيريد

پس از تهيه يک ليست از مکان‌ها بر اساس موقعيت، بايد به امکانات و شرايط هر يک از مکان‌ها توجه کنيد.

معمولاً در اين زمينه، چند گزينه براي استارتاپ‌ها وجود دارد.

شما مي‌توانيد يک مرکز رشد را انتخاب کنيد (که احتمالاً مشاوره و سطح بالاتري از پشتيباني را در اختيار شما قرار خواهد داد)

و يا مي‌توانيد يک فضاي کار اشتراکي را انتخاب کنيد که دسترسي به آن براي هر فردي امکان‌پذير است.

فراموش نکنيد که شتاب‌دهنده‌ها نيز از استارتاپ‌ها استقبال مي‌کنند.

با توجه به اينکه استارتاپ شما در چه مرحله‌اي قرار دارد

مي‌توانيد بين ? گزينه فضاي کار اشتراکي، مراکز رشد و شتاب‌دهنده‌ها بهترين و مناسب‌ترين را انتخاب کنيد.

  • محاسبه کنيد که به چه مقدار فضا نياز داريد؟

در اين مرحله بايد به بررسي اين نکته بپردازيد

که آيا براي پيشبرد اهداف کاري خود، به يک ميز کار موقت نياز داريد و يا بايد از يک ميز دائمي استفاده کنيد.

شايد به اين نتيجه برسيد که به يک دفتر خصوصي نياز داريد.

بايد به طور دقيق محاسبه کنيد که براي راه‌اندازي استارتاپ خود به چه مقدار فضا نياز داريد؟

 

  • درباره ويژگي‌هاي فضاي کار اشتراکي و منابع در دسترس، اطلاعات بيشتري کسب کنيد

ممکن است براي پياده‌سازي استارتاپ خود، به تجهيزات يا امکانات خاصي نياز داشته باشيد.

به عنوان مثال، اگر شما در بخش خلاقيت مشغول به کار هستيد،

ممکن است براي انجام کارهاي خود به کارگاه و يا ابزارهاي خاصي نياز داشته باشيد.

درحالي‌که بسياري از فضاهاي کار اشتراکي، عمومي است

و کليه مشاغلي را که مايل به مشارکت هستند پذيرش مي‌کند، برخي فقط براي صنايع خاص هستند.

اين ويژگي براي مشاغل موجود در حوزه‌هاي کاملاً فني، که به دنبال ايجاد شبکه بوده يا براي مشاغلي که به دنبال دسترسي به بخشي از جامعه (گروه‌هاي هدف) هستند، تعيين کننده است.

  • فضايي را انتخاب کنيد که در آن حس خوبي داشته باشيد

جو هر فضاي کار اشتراکي با ديگري متفاوت است.

ممکن است بخواهيد در يک محيط بسيار حرفه‌اي و يا در يک محيط آرام‌تر کار کنيد.

قبل از ثبت نام براي حضور در يک فضاي کار اشتراکي، از محل مورد نظر خود بازديد کنيد.

بايد اين موضوع را بررسي کنيد که آيا کار کردن در آن مکان را واقعاً دوست داريد يا خير.

همچنين سعي کنيد متوجه شويد که آيا اين مجموعه به درستي مديريت مي‌شود يا خير.

راجع به اينکه در صورت بروز مشکل در اين محيط، چه بايد کرد

و يا چه چيزهايي بايد در اين محيط تعمير شوند و معمولاً حل هر مشکلي چقدر طول مي‌کشد نيز پرس‌وجو کنيد.

در صورتيکه مي‌خواهيد اين مکان را به عنوان يک فضاي کاري نسبتاً دائمي براي خود در نظر بگيريد،

بايد به مسئله انعطاف‌پذيري همکاران نيز توجه کنيد تا در آينده با مشکلي مواجه نشويد.

  • برنامه‌ي رويدادهايي که قرار است در اين مجموعه برگزار شود را بررسي کنيد

اين روش، بهترين راهکار براي بررسي اين موضوع است که آيا اين فضاي کار اشتراکي، فرصت‌هاي شبکه‌سازي و شانس افزايش دانش را در اختيار شما قرار مي‌دهد يا خير.

يک شرط براي اينکه يک فضاي خوب بتواند به رشد استارتاپ‌ها کمک کند و صاحبان مشاغل را به برگزاري رويدادهاي مربوط به معرفي کالا يا خدمات خود تشويق کند،

برگزاري رويدادهاي زياد و متنوع در اين مکان‌ها است.

اگر مي‌خواهيد گزينه کار در فضاي کار اشتراکي را امتحان کنيد،

بايد با ذهن باز به موضوع نگاه کنيد و قبل از انتخاب، فضاهاي کار اشتراکي را با دقت مورد ارزيابي قرار دهيد.

زيبايي کار در چنين فضايي، به انعطاف‌پذيري و فراهم بودن امکان دسترسي به چيزهايي که به آن نياز داريد-در زمان مناسب (يعني در زماني که به آن چيزها نياز داريد)- بستگي دارد.

 

  • ساده از کنار افراد عبور نکنيد

دسترسي به شبکه ساير صاحبان مشاغل مي‌تواند بسيار باارزش باشد

و کار با افراد هم‌فکر مي‌تواند به در رشد شغلي شما کمک کند.

فضاي کار اشتراکي اين فرصت را به مشاغل کوچک مي‌دهد تا با يکديگر همکاري کرده و يکديگر را به جلو سوق دهند.

چه در يک تجمع خاص از قبل برنامه‌ريزي ‌شده، شرکت کنيد

و چه يک مکالمه را با يک غريبه در آشپزخانه شروع کنيد،

فضاهاي مختلف مي‌تواند زمينه‌ساز خلاقيت و همکاري باشد.

هنگامي‌که از يک فضاي کار اشتراکي بازديد مي‌کنيد،

در مورد تجمع  همکاران سؤال کنيد و به خونگرمي افراد توجه کنيد.

اگر افراد در حال گپ زدن و برقراري ارتباط هستند،

مي‌تواند نشانه خوبي از يک فضاي تعاملي باشد.

اگر جو سرد بوده و دفاتر با پرده‌هاي آهني کرکره مانند تقسيم‌شده؛ اين بدان معني است که فضاي کار اشتراکي در اولويت قرار ندارد.

  • اهميت امنيت را دست کم نگيريد

در هر مجموعه‌اي که شما مي‌خواهيد آن‌را به‌عنوان فضاي کار اشتراکي انتخاب کنيد، بايد برخي از ويژگي‌هاي اساسي ايمني وجود داشته باشد.

به‌عنوان‌مثال ، بايد يک قفل روي درب دفتر خصوصي شما (در صورت انتخاب کردن يکي از آن‌ها) وجود داشته باشد.

همچنين براي تازه‌واردان و بازديدکنندگان بايد يک ميز پاسخگويي وجود داشته باشد.

فضاي کار اشتراکي شلوغ، غالباً مجهز به کارت‌هاي (ID) بوده تا فقط اعضاي آن‌ها بتوانند به ساختمان و ويژگي‌هاي آن دسترسي داشته باشند.

اگر نسبت به امنيت سايبري نگران هستيد، در مورد امنيت شبکه و گزينه‌هاي تنظيم روتر خود با مسئول مربوطه صحبت کنيد.

براي دانستن بهترين فضاي کار اشتراکي شبکه هاي اجتماعي ما را دنبال کنيد:

شماره دفتر کار: ???????????

آدرس دفتر کار: شعبه مرکزي: تهران، بلوار ارتش غرب، بعد از بلوار اوشان، خيابان ابوالفضل صميع، شعبه باغ بهشت

 

https://www.linkedin.com/company/paradisehub

https://t.me/paradisehub

https://twitter.com/paradisehubir

https://www.instagram.com/paradisehub.ir

 

 

دانش آموز...
ما را در سایت دانش آموز دنبال می کنید

برچسب : چگونه,برای,استارتاپ,خود,بهترین,فضای,کار,اشتراکی,را,پیدا,کنیم؟, نویسنده : کاووسی فر rsttudentt بازدید : 229 تاريخ : دوشنبه 26 خرداد 1399 ساعت: 19:52

اطلاعاتي درباره ي سينک آشپزخانه

 

وقتي صحبت از وسايل پرکاربرد در دکوراسيون منزل مي باشد، مطمئنا سينک آشپزخانه جزو گزينه هاي اول است که  خانم هاي خانه دار به طور مداوم با اين وسيله سر و کار دارند، شستشوي ظروف، ميوه جات و سبزيجات، آماده کردن غذا و بسياري از کارهاي ديگر در سينک انجام ميگيرد. بعد از انتخاب سينک مناسب يک چالش بزرگ براي هر کسي مي باشد که قصد ساختن خانه يا تغيير دکوراسيون آن را دارد. پيشنهاد مي کنيم به توصيه هاي ساده و کاربردي زير توجه داشته باشد تا انتخاب براي شما آسان تر شود.

hlvg_image1.jpg 

راهنماي انتخاب سينک آشپزخانه

 

در سينک هاي تک لگن، انجام دو کار همزمان مشکل مي باشد.

 

انواع سينک آشپزخانه

 

?. سينک با يک لگن بزرگ

 

مزايا: يک سينک تک عميق به شما اجازه مي دهد به راحتي يک ماهي تابه ي بزرگ را بخيسانيد يا بشوييد يا مقدار زيادي از مواد غذايي را آماده کنيد.

 

معايب: شستشوي سبزي در اين نوع سينک ها در حالي که ظروف کثيف در حال خيس خوردن هستند، نياز به مهارت دارد.

 

البته بعضي از توليد کنندگان براي حل اين مشکل لوازم اضافي مانند سبد سينک براي اين نوع سينک ها توليد کرده اند که امکان انجام هم زمان شستشو و آماده سازي را فراهم مي کند.



 

در سينک هاي دوقلو با لگن هاي متفاوت، براي انجام دو کار مجزا طراحي شده اند.

?. سينک با دو لگن در اندازه هاي متفاوت

 

مزايا: سينک هاي دوقلو به شما اين امکان را مي دهند که کارهايتان مانند شستن ظروف و آماده سازي مواد غذايي را جدا انجام دهيد. سينک هايي که اندازه ي لگن آنها متفاوت است به اين منظور توليد شده اند که شما کارهايي از قبيل شستن ظروف را در لگن بزرگتر و کارهاي ديگر مانند آماده سازي مواد غذايي را در لگن کوچکتر انجام دهيد. سينک هاي دوقلو در صورتي که نخواهيد از ماشين ظرفشويي استفاده کنيد نيز کارآمد هستند، مي توانيد در يک لگن آب صابون بريزيد و در لگن ديگر آب براي شستشو.

 

معايب:  شستن و آب کشيدن ماهي تابه هاي بزرگ در لگن کوچکتر مشکل است.

 

راهنماي خريد تجهيزات آشپزخانه, تکنيک هاي انتخاب سينک هاي آشپزخانه

 

سينک هاي دوقلو با لگن هاي هم اندازه ، مناسب افرادي است که قرينگي در طراحي را دوست دارند

 

?. سينک با دو لگن هم اندازه

 

مزايا: اين نوع سينک مناسب افرادي است که قرينگي در طراحي را دوست دارند. اين سينک همچنين امکان انجام فعاليت هاي هم زمان (شستشو، آماده سازي و …) را به صورت جدا فراهم مي کند.

 

معايب: اين سينک ها ممکن است براي ماهي تابه هاي بزرگ، کوچک باشند.

 

انتخاب شيک ترين سينک هاي آشپزخانه,آشنايي با معايب و مزاياي انواع سينک ها

 

سينک سه قلو براي افرادي که مي خواهند زباله را از غذا دور نگه دارند، گزينه ي خوبي است.

 

?. سينک با سه لگن (دو لگن بزرگ و يک لگن کوچک با امکان دفع زباله)

 

مزايا: شما مي توانيد از لگن دفع زباله به صورت مستقل از سينک استفاده کنيد.

 

معايب: در بعضي از مدل هاي سينک مانند اين مدل، شما نمي توانيد باقي مانده هاي غذا را از کانتر به لگن دفع زباله منتقل کنيد. اين نوع سينک ها چون عريض تر هستند، فضاي بيشتري را اشغال مي کنند.

 

براي افرادي که مي خواهند زباله را از غذا دور نگه دارند، اين نوع سينک گزينه ي خوبي است.


 

شما همچنين مي توانيد به فروشگاه اينترنتي چلونگر مراجعه کرده و انواع سينک ظرفشويي يا سينک آشپزخانه را بصورت آنلاين ببينيد و در صورت نياز خريداري کنيد.

 

دانش آموز...
ما را در سایت دانش آموز دنبال می کنید

برچسب : اطلاعاتی,درباره,ی,سینک,آشپزخانه, نویسنده : کاووسی فر rsttudentt بازدید : 186 تاريخ : جمعه 23 خرداد 1399 ساعت: 15:33

زيبايي و تنوع درب پارکينگ وروردي و حفاظ درب حياط و ويلا

معمولا درب ورودي پارکينگ و ويلا بايد زيبايي و تنوع در ساخت داشته باشيد. بيشتر افرادي که ميخواهند درب پارکينگ وروردي درب حياط و ويلا را خريداري کنند در کنار عملکرد، بيشتر به ويژگي هاي زيبايي نماي آن اهميت مي دهند. اين درب ها در واقع تردد شما را به ويلا ممکن مي سازند و به همين دليل هم بهتر است که علاوه بر زيبايي به کيفيت آن نيز توجه کنيد.
معمولا اينطور گفته مي شود که خريد درب پارکينگ وروردي درب حياط و ويلا نسبت به خريد درب هاي ديگر سخت تر است. شما بعضا ميخواهيد براي خانه خود اين درب ها را خريداري کنيد و شايد بخواهيد ويلاي خود را با دربي زيبا مزين کنيد. در اين حال بايد دقت داشته باشيد که خريد اين نوع درب ها به شما اجازه مي دهند که همزمان با زيبايي امنيت را نيز براي خانه خود ايجاد کنيد پس بهترين راه اين است که هر دو مورد را در نظر داشته باشيد.
به طور کل اما تنوع درب پارکينگ وروردي درب حياط و ويلا بسيار بيشتر از تنوع درب هاي معمولي است. اين نوع درب ها با اينکه در جنس هاي مختلفي مانند چوبي و همچنين آهني ساخته مي شوند اما به شما اجازه خواهند داد که همچنان هم زيبايي و هم تنوع خانه خود را حفظ کنيد.

دوام درب پارکينگ وروردي درب حياط و ويلا

شايد تصور کنيد که تنها انواعي از درب پارکينگ وروردي درب حياط و ويلا امنيت را براي شما ايجاد خواهد کرد که آهني است و نوع چوبي آن شما را دچار مشکل خواهد کرد. در اين حال نکته اي که بايد بدانيد اين است که اين نوع درب ها اگر از نوع چوبي باشند باز هم براي شما ايمن خواهند بود  و هيچ تفاوت خاصي از نظر امنيتي ندارند. اينکه شما بتوانيد دربي را خريداري کنيد که دوام بالايي دارد در عين اينکه کار شما را براي سال هاي بعد راحت تر خواهد کرد، به شما اجازه مي دهد که امنيت را نيز فراهم کنيد.

خريد درب پارکينگ وروردي درب حياط و ويلا

دقت داشته باشيد که بعضا پيش آمده است که شما هم ويلاهايي را با انواع درب هاي مختلف ديده ايد. يکي از مهم ترين ويژگي هاي درب پارکينگ وروردي درب حياط و ويلا اين است که شما ميتوانيد آن را تعويض کنيد. ممکن است که پس از گذشت چندين سال، درب شما نماي اوليه خود را از دست بدهد و به همين دليل هم شما علاقه مند به خريد انواع جديدي از اين درب ها باشيد. در اين حال بهترين کاري که ميتوانيد انجام دهيد اين است که اين کا را توسط يک نمايندگي در اين زمينه انجام دهيد و درب خود را تعويض کنيد. انواع نمايندگي هايي که در حوزه اين نوع درب ها و به ويژه درب پارکينگ وروردي درب حياط و ويلا فعاليت مي کنند به شما اين اجازه را خواهند داد که تمامي آنچه که نياز داريد را در يک پکيج داشته باشيد. با خريد از يک نمايندگي معتبر، مشکلات خود را در اين زمينه حل کنيد.

حفاظ ليليوم با کاربردي وسيع براي روي ديوار شما


حفاظ ليليوم امروزه انواع مختلفي از حفاظ ها براي ساختمان مورد استفاده قرار مي گيرند که استفاده از آن ها مي تواند امنيت ساختمان شما را تا حد بسيار زيادي افزايش دهد. يکي از بهترين مدل هايي که شما ميتوانيد براي ساختمان خود از آن استفاده کنيد حفاظ ليليوم  است که از جمله لوکس ترين ها نيز به شمار مي آيد. چندين سال از زماني که اين نوع حفاظ ها جاي نرده هاي قديمي را گرفته اند مي گذرد و هم اکنون حفاظ ليليوم  به عنوان يکي از بهترين انواع حفاظ براي حفظ جهان و همچنين خانه و مال افراد به شمار مي آيد.


 حفاظ ليليوم  چيست؟

يکي از بهترين انواع حفاظ آهني که ميتوانيد از آن براي خانه و يا ساختمان خود خود استفاده کنيد حفاظ ليليوم  است. اين نوع حفاظ ها معمولا شبيه به يک نيزار آهني خواهند بود که تنوع، زيبايي و همچنين امنيت را به طور کامل براي شما برآوده خواهند کرد. در بين تمامي انواع حفاظ ها، معماران و همچنين علاقه مندان اين نوع را به عنوان يکي از بهترين ها براي ساختمان مي دانند. اين حفاظ ها در واقع شکل واحدي ندارند و زيبايي عمده آن ها نيز به همين دليل است. اگر شما هم ميخواهيد از اين حفاظ ها براي ساختمان خود استفاده کنيد بايد بدانيد که ساخت و همچنين طراحي آن ها با وجود اينکه تصور مي شود نيازمند کار خاصي نيست اما باز هم بايد با رعايت نکات بسياري انجام گيرد.


کاربرد حفاظ ليليوم  چيست؟


همانطور که ميدانيد، حفاظ هاي مختلف کاربردهاي مختلفي دارند. اين نوع از حفاظ ها اما معمولا به شما اين امکان را ميدهند امنيت مکان زندگي و بعضا ساختمان کاري خود را تا حد بسيار زيادي تامين کنيد. اغلب اينطور گفته مي شود که حفاظ هاي مختلف از نظر کارايي با هم متفاوت هستند و اين تصور هم تا حد بسيار زيادي درست است. البته بايد دقت داشته باشيد که اين نکته در مورد حفاظ ليليوم  به صورت کامل صدق نمي کند و آنچه که شما بايد بدانيد اين است که اين حفاظ ها امنيت خانه شما را تا حد بسيار زيادي ايجاد خواهد کرد.
 

حفاظ ليليوم  روي ديوار


ويژگي حفاظ ليليوم 


 حفاظ ليليوم  اما ويژگي هاي مختلفي دارد. از جمله اين ويژگي ها ميتوان به امنيت آن ها اشاره کرد که ميتوانند براي ساختمان شما تا حد بسيار زيادي مفيد باشند.  مدل هاي مختلفي از اين نوع حصار ها وجود دارد که جوشکاري هاي آن ها با اتصالات مختلفي انجام مي گيرد. همين نقطه هم باعث مي شود تا جوشکاري با دقت کامل انجام نشود. البته دقت داشته باشيد که هر چقدر احتمال شکستگي در آن ها بيشتر باشد کيفيت آن ها بيشتر خواهد شد در غير اينصورت ميتوان گفت که حفاظ ليليوم  شما از کيفيت خوبي برخوردار نيست و بهترين کاري که ميتوانيد انجام دهيد اين است که آن را به يک جوشکار نشان دهيد. علاوه بر اين مي توان گفت که اگر از الکترود هاي معمولي روکش دار استفاده شود بايد پس از هر تک جوش، نقاط مختلف اين حفاظ ها تميز شود و اين يکي از مهم ترين نکته هايي است که بايد به آن دقت کنيد چرا که در غير اين صورت رنگ به سطح کار مي چسبد و همين هم به مرور زمان باعث زنگ زدگي و يا پوسيدگي خواهد شد.
در نرده هاي نيزا اما شاخه هاي اصلي و فرعي مستقيما به يک شاسي نصب خواهند شد و در بالا هم در چندين نقطه به هم جوش داده مي شوند. دقت داشته باشيد که به همين علت است که نقاط جوشکاري بسيار کمتر خواهد شد و عملا ممکن است که مشکلات بسياري در اين زمينه ايجاد شود. شما ميتوانيد با استفاده از دستگاه هايي که جوش co2 دارند و همچنين به جاي الکترود روکشدار از سيم جوش در آن ها استفاده مي شود عملا از به وجود آمدن گل هاي جوش جلوگيري کنيد و همچنين مشکلات ديگري که در اين زمينه به وجود مي آيد را نيز برطرف کنيد.
 

نصب حفاظ ليليوم

 
حفاظ ليليوم معمولا در طول هاي مختلف توليد مي شود و نمي توان گفت که مقدار خاصي براي آن ها وجود دارد. در نتيجه ميتوان گفت که بايد در زمان ديوارکشي پليت هايي با آکس هاي يک متر کار گذاشته شود و فاصله صفحاتي که به عنوان پايه روي ديوار نصب مي شوند نيز مرکز به مرکز و يا کمتر از يک متر باشد. اگر قبل و يا بعد از ديوار کشي اين نوع حفاظ هاي روي ديوار نصب نشوند بايد روي ديوار هايي با دريل هاي هيلتي و مته هايي به قطر هاي مختلف نصب شوند. در اين حال گفته ميشود که پيم ها بايد به صورتي باشند که شما بتوانيد در دو طرف شاسي حفاظ قرار دهيد. سپس مي توانيد اين حفاظ را در بين پيم ها بگذاريد و آنها را با دقت جوش دهيد. پس از پايان اين کار هم معمولا لکه گيري انجام مي شود که باعث مي شود رنگ اين نوع حفاظ ها حفظ شود.

حفاظ نرده پنجره  مدرن

حفاظ نرده پنجره  استيل چيست؟
حفاظ هايي که به عناوين مختلف براي ايجاد امنيت در پنجره ها مورد استفاده قرار مي گيرند شامل انواع مختلفي هستند که از جمله آنها ميتوان به حفاظ پنجره استيل اشاره کرد. اين نوع نرده ها معمولا مقاومت بسيار بالايي در برابر انواع فشار دارند و همچنين تميز کردن آن ها نيز بسيار آسان است. زماني که شما ميخواهيد از حفاظ نرده پنجره  استيل استفاده کنيد بايد بدانيد که نرده شما در مقابل باد، باران و همچنين آلودگي هاي ديگر در امان خواهد بود و خراب نمي شود. شست و شوي اين نوع نرده ها بسيار آسان است.
همه پنجره هايي که در ساختمان ها مورد استفاده قرار مي گيرند، حتي شيشه هاي دوجداره ممکن است که در مقابله با آسيب از خود ضعف نشان دهند و شکسته شوند. در اينجاست که نقش اين نرده ها به خوبي ديده خواهد شد. امنيت همانطور که ميدانيد يکي از مهم ترين بخش هايي است که بايد در ساخت ساختمان به آن دقت کنيد. شايد اولين چيزي که افراد براي خريد و يا استفاده هاي ديگر به آن دقت ميکنند همين امنيت باشد. استفاده از حفاظ نرده پنجره  استيل در واقع به شما کمک مي کند تا بتوانيد امنيت را براي ساختمان خود ايجاد کنيد.


حفاظ نرده پنجره  استيل از چه چيز ساخته مي شود؟


همانطور که از نام اين نو نرده ها ميتوانيد دريابيد، اين نرده ها از جنس استيل هاي 201 و 304 هستند. اگر شما ميخواهيد از اين نوع نرده هاي براي داخل ساختمان استفاده کنيد ميتوانيد از حفاظ نرده پنجره  استيل 201 استفاده کنيد چرا که در آن ها از آلياژ و نيکل کمتري استفاده شده است. در اين نوع استيل ها، آسيب پذيري هم بيشتر خواهد بود و البته قيمت آن ها نيز مقرون به صرفه است.
اما اگر شما قصد داريد که حفاظ نرده پنجره  استيل را براي خارج از خانه نصب کنيد بهترين راه اين است که از نرده هاي 304 استفاده کنيد. اين نرده ها با آلياژ بيشتر و همچنين نيکل 18 درصد ساخته شده اند و همين هم باعث مي شود تا در محيط هاي بيروني و در مقابل شرايط مختلف آب و هوايي و انواع رطوبت آسيب نبينند.

حفاظ سرنيزه اي آبشاري  مدرن چيست؟


نمونه اي بهبود يافته از نرده حفاظ روي ديوار حفاظ سرنيزه اي آبشاري  مدرن است که در طراحي هاي مربوط به آن تمامي عيوب و همچنين مشکلات حفاظ هاي سرنيزه اي سنتي حل شده است. حفاظ هاي سرنيزه اي مدرن اما از جنس ميلگرد هستند. يکي از خوبي هاي اين نوع حفاظ ها اين است که مطابق با سليقه مشتري در طرح ها و رنگ هاي مختلف ساخته مي شوند. همچنين تراکم و ارتفاع آن ها نيز متفاوت خواهد بود. بين حفاظ هاي سرنيزه اي مدرن و همچنين حفاظ هاي سرنيزه اي قديمي و سنتي تفاوت هاي بسياري وجود دارد که از جمله آنها مي توان به همين ساختار خاص و تغييرات ويژه در اين قسمت اشاره کرد. البته بايد بدانيد که حفاظ هاي سرنيزه اي هم در واقع يکي از ابتکارات شرکت هاي ايراني است که امنيت منازل و همچنين شرکت ها را تا حد بسيار زيادي فراهم مي کند. در بخش بعدي مي خواهيم شما را با مشخصات کلي حفاظ هاي سرنيزه اي آشنا کنيم پس با ما همراه شويد.
 

حفاظ هاي کلي سرنيزه اي


مشخصات کلي حفاظ سرنيزه اي آبشاري 


به طور کل ميتوان گفت که حفاظ هاي سرنيزه اي جديد از نظر شکل ظاهري اندک تفاوتي با حفاظ هاي قديمي از اين نوع دارند. البته تغييري که در اين زمينه به وجود آمده است بيشتر در راستاي زيبا شدن و همچنين افزايش کارايي آنها بوده است. نرده هاي ديواري در اين زمينه با حفاظ سرنيزه اي آبشاري  شباهت هايي نيز دارند اما به مراتب کارايي نرده هاي ديواري از اين نوع حفاظ هاي بيشتر است. جالب است بدانيد که اغلب اين حفاظ ها در سه ارتفاع مختلف 100، 120 و همچنين 150 سانتي متر ساخته مي شود. البته در ساخت اين نوع از حفاظ ها يک رايج ترين نوع تراکم نيز وجود دارد که شامل 16 رديف اصلي در هر شاخه مي شود و طول هر شاخه نيز تقريبا برابر دو متر است. شرکت هايي که در زمينه ساخت انواع حفاظ هاي سرنيزه اي فعاليت مي کنند به شما اجازه مي دهند تا به صورت کاملا معتبر خريد خود را انجام دهيد.


 حفاظ هاي سرنيزه اي


دقت داشته باشيد که امنيت بخشي از خانه است که نمي توانيد با آن شوخي کنيد. شما نميتوانيد از انواع بي کيفيت نرده ها استفاده کنيد و در نهايت دچار مشکل خواهيد شد چرا که امنيت خانه شما دچار آسيب خواهد شد. از گذشته تا کنون نياز به امنيت يکي از نيازهاي اساسي بشر بوده است که نمي توان نسبت به آن بي تفاوت بود. هرگونه کوتاهي در اين زمينه مي تواند به مشکلات جدي بينجامد که در واقع براي شما خوب نخواهد بود. شايد حفاظ سرنيزه اي آبشاري  مهم ترين نوع حفاظ ها نباشد و با توجه به اينکه امروزه خانه ها تمام هوشمندسازي شده اند هم ممکن است که اين نوع حفاظ ها در واقع به شما حس ايمن بودن خواهد داد. بهتر است که شما حفاظ سرنيزه اي آبشاري  را از مراکز معتبر در اين زمينه خريداري کنيد تا بتوانيد کار نصب و همچنين خدمات پس از فروش را نيز دريافت کنيد. با استفاده از اين نوع حفاظ ها، امنيت خانه خود را تامين کنيد.

منبع: حفاظ شاخ گوزني

 

 

دانش آموز...
ما را در سایت دانش آموز دنبال می کنید

برچسب : زیبایی,و,تنوع,درب,پارکینگ,وروردی,و,حفاظ,درب,حیاط,و,ویلا, نویسنده : کاووسی فر rsttudentt بازدید : 198 تاريخ : يکشنبه 18 خرداد 1399 ساعت: 22:57

تابلوسازي

تابلويي که براي سردرب فروشگاه يا شرکت شما تهيه و نصب ميشود ،شناسنامه کاري شما به حساب مي آيد. بايد حداکثر دقت لازم را داشته باشيد که مناسب و هماهنگ با لوگو و نام تجاري و صنف مربوطه شما باشد. تابلو هاي تبليغاتي به طور کل شامل تابلوهاي حروف برجسته، تابلو لايت باکس،تابلو نئون پلاستيک ،تابلو چلنيوم ،تابلو کامپوزيت ، تابلوساين،حروف برنجي ،حروف برجسته پلاستيکي حروف استيل ،تابلو ديجيتال،حروف فلزي ،تابلو پلکسي و تابلو فلکسي فيس مي باشد.

اين نوع تابلوها که امروزه يکي از مدرن ترين و پر کاربرد ترين تابلوهاي تبليغاتي موجود به شمار مي رند ، از دو جزء تابلو کامپوزيت و حروف برجسته چلنيوم تشکيل شده اند. جالب است بدانيد که چلنيوم در واقع نام نوعي فلز است که سازندگان اين تابلوها از آن براي ساخت دور حروف برجسته بهره مي گيرند. فلز مذکور در واقع آلياژي است از آلمينيوم که داراي خاصيت هايي همچون نرمي و براقي سطح است که افزون بر زيبايي بي نظير آن ، مزاياي ديگري را نيز براي اين تابلو ها به ارمغان مي آورد که در ادامه به برخي از آن ها اشاره خواهيم نمود.

تابلو مغازه يکي از قديمي ترين روش هاي بازاريابي کسب و کارها بوده است که با پيشرفت صنعت تابلوسازي، تابلوهاي جديد با بروزترين تکنولوژي هاي جهان در حال ساخت مي باشد.

اساس تبليغ موفق متني چشمگير ،خيره کننده خوانا ،ساده واضح ،روشن و صد البته به ياد ماندني است. اين واقيعت که فردي که در خيابان خطرناک مشغول رانندگي است بايد پيام نوشته روي تابلو را ببيند ، بخواند وبه خاطر بسپارد ،بر اهميت ساده و کوتاه بودن پيام بيشتر تاکيد مي کند ، چرا که در غير اينصورت راننده تمرکزش را از دست مي دهد .فقط چند ثانيه فرصت داريد تا چشمان بينندگان را خيره کنيد ،پس چه بهتر که متن تابلو کوتاه و جذاب باشد . اگر عناصر گرافيکي مي خواهيد استفاده کنيد ،اين عناصر نيز بايد منحصر به فرد ،مرتبط با موضوع ،قابل درک و آسان باشد.

علايم و گرافيک بر روي تابلو مغازه ها براي همه شرکت هايي که براي عابران پياده و عموم قابل مشاهده هستند ،ضروري است.آنها مي توانند يک تصوير ماندگار ايجاد کنند و مشتري را به سمت خود جذب نمايند.

مطمئن باشيد که با داشتن علامت درست بر روي تابلو فروشگاه مي توانيد پتانسيل فروش خود را افزايش دهيد.

تابلوي مغازه اي که به صورت غير حرفه اي و بد اجرا شود ،به طور ناگهاني کسب و کار شما را دچار رکود مي کند.

هدف اصلي از طراحي تابلو مغازه ، در تابلوسازي جلب نظر مخاطب  است.که اين کار توسط سه ابزار اصلي :

رنگ،تصوير و کلمه انجام مي شود. تابلو مغازه امکان رويت کالا و خدمت شما را به صورت شبانه روزي براي مخاطب فراهم مي کنند.

مواردي که بايد در طراحي تابلو مغازه در نظر گرفت بسيار مهم هستند از جمله اين موارد مهم ميتوان به اصول رنگ بندي در طراحي تابلو اشاره کرد

ترکيب رنگها بايد طوري باشد که در ذهن هر بيننده اي ماندگار شود و با نوع کسب و کار مغايرت نداشته باشد و اصول گرافيکي در آن رعايت شده باشد .

 

منبع : تابلو الماس

 

 

 

دانش آموز...
ما را در سایت دانش آموز دنبال می کنید

برچسب : تابلویی,که,برای,سردرب,فروشگاه, نویسنده : کاووسی فر rsttudentt بازدید : 207 تاريخ : شنبه 17 خرداد 1399 ساعت: 1:15

کتاب در کافه‌ي اگزيستانسياليستي اثري است از نويسنده‌ي انگليسي، سارا بيکول که در سال ???? انتشار يافت. سارا بيکول در کتاب در کافه‌ي اگزيستانسياليستي به فلسفه‌ي قرن بيستم، اگزيستانسياليسم و پديدارشناسي مي‌پردازد. در همان سال انتشار کتاب، نيگل واربرتون، فيلسوف مشهور بريتانيايي، در کافه‌ي اگزيستانسياليستي را يکي از پنج اثر برتر در حوزه‌ي فلسفه خواند. برگردان فارسي کتاب در کافه‌ي اگزيستانسياليستي به ترجمه‌ي هوشمند دهقان و از انتشارات پيام امروز در دسترس علاقه‌مندان قرارگرفته است. در ادامه درباره‌ي اين اثر بيشتر مي‌خوانيم.

مضمون اثر

سارا بيکول در کتاب در کافه‌ي اگزيستانسياليستي فلسفه‌ي قرن بيستم و جنبش اگزيستانسياليسم را پوشش مي‌دهد. کتاب هم‌چنين شرح دقيقي از اگزيستانسياليسم مدرن، قبل و بعد جنگ جهاني دوم نيز به دست مي‌دهد. او در کتاب در کافه‌ي اگزيستانسياليستي نظريه‌ي پديدارشناسي را که نخستين بار توسط ادموند هوسرل مطرح شد به بحث مي‌گذارد. آموزه‌هاي ادموند هوسرل بر فيلسوفاني چون سارتر، سيمون دوبووار و مارتين هايدگر و ظهور اگزيستانسياليسم تأثير فراواني گذاشت. اين سه فيلسوف در اصل همان شخصيت‌هاي اصلي کتاب ما هستند.

سارتر، دوبووار و رمون آرون در کافه، و تولد فلسفه‌اي نوين

عنوان کتاب اشاره دارد به ميزگرد صميمانه‌اي که سه تن از فيلسوفان بزرگ تاريخ در کافه‌اي در پاريس ترتيب داده‌اند و کوکتل زردآلو مي‌نوشند که ناگهان رمون آرون به ليواني اشاره مي‌کند و مي‌گويد: «مي‌توان از اين کوکتل فلسفه استخراج کرد.» سارتر با شنيدن از ادموند هوسرل و پديدارشناسي تصميم مي‌گيرد آلمان را ترک کند و با آميختن آموخته‌هايش از پديدارشناسي، فلسفه‌ي کي‌ير کگارد و ادبيات مخصوص به خودش، فلسفه‌اي بيافريند به نام اگزيستانسياليسم و سيمون دوبووار و مرلوپونتي نيز با او در اين راه همراه مي‌شوند.

سارتر از پديدارشناسي تأثير مي‌پذيرد و فلسفه‌اي‌ براي زندگي واقعي، همان زندگي‌اي که همگان تجربه‌اش مي‌کنند، مي‌آفريند؛ فلسفه‌اي براي عشق، آزادي،‌ بودن، فلسفه‌اي براي کافه‌ها و پيشخدمت‌ها، دوستي‌ها و تب‌وتاب باورها. اگزيستانسياليسم فلسفه‌اي است که پاريس را شيفته‌ي خود مي‌کند، خود را به گوشه‌گوشه‌ي دنيا مي‌رساند و ردپايش بر جنبش‌هاي آزادي‌خواه پس از جنگ جهاني دوم، از قيام دانشجويان در سال ???? گرفته تا پيش‌قراولان جنبش حقوق مدني، باقي مي‌ماند.

خلاصه و سرفصل‌ها

ساختار کتاب در کافه‌ي اگزيستانسياليستي به اين‌گونه‌ است که در هر فصل بر يک فيلسوف خاص و يا يک دوره‌ي به‌خصوص از جنبش اگزيستانسياليسم تمرکز مي‌شود و اين مسير، با معرفي فيلسوفان پيشروي اگزيستانسياليسم، يعني کي‌ير کگارد، نيچه، داستايوسکي و کافکا آغاز مي‌شود و بعد به زندگي ديگراني چون هايدگر، هوسرل، سارتر، دوبووار، کامو و … مي‌پردازد.

سارا بيکول اين کتاب را در چهارده فصل تأليف کرده است که عناوين آن‌ها عبارت‌اند از:‌

  • اگزيستانسياليسم چه وحشتناکه آقا!
  • به‌سوي خود چيزها
  • ساحري از مسيرکش
  • داس مان، صلا
  • قرچ قروچ خوردن درختان شکوفه زده‌ي بادام
  • دلم نمي‌خواهد که دست‌نوشته‌هايم را بخورم
  • اشغال، آزادسازي
  • تخريب
  • مطالعات زندگي
  • فيلسوف رقاص
  • اينجوري صليبي
  • نظر کساني که کمتر موردحمايت قرارگرفته‌اند
  • روزگاري که طعم پديدارشناسي را چشيده‌ايم
  • شکفتن محاسبه نشدني

کتاب سال در حوزه‌ي فلسفه

کتاب در کافه‌ي اگزيستانسياليستي در سال انتشارش توانست موفقيت‌هاي بسياري کسب کند؛ نشريه گاردين آن را کتاب سال معرفي کرد و نيويورک‌تايمز آن را در رده‌ي آثار برتر سال ???? قرارداد. هم‌چنين نيگل واربرتون آن را جزو پنج کتاب برتر در حوزه‌ي فلسفه در سال ???? دانست. تمام اين‌ها مهر تأييدي است بر اينکه اين اثر در نوع خود شاهکاري است.

اگر گمان مي‌کنيد اين کتاب تنها براي فيلسوف‌هاست

هنر سارا بيکول ‌آنجاست که با زباني ساده و صميمي زندگي‌نامه‌ي جذاب فيلسوفان مشهور و تأثيرگذار تاريخ را با فلسفه درمي‌آميزد و با ترکيب مفاهيم سنگين فلسفه و شيريني تاريخ، کاري مي‌کند اين کتاب چه براي کساني که در اين زمينه متخصص هستند و چه مخاطبان عام، جذاب و قابل‌درک باشد. نکته‌ي ديگري که سبب جذابيت هرچه بيشتر اين اثر مي‌شود آن است که بيکول در کتاب در کافه‌ي اگزيستانسياليستي به روابط ميان بزرگان فلسفه نيز پرداخته است؛ روابطي که گاهي به زندگي شخصي آن‌ها نيز کشيده مي‌شود.

سخن آخر

در کافه‌ي اگزيستانسياليستي اثري است که اگزيستانسياليسم مدرن را برخورد پرحرارت افراد، ذهن‌ها و نظريه‌ها مي‌داند. سارا بيکول با گفتن از پادشاه و ملکه‌ي اگزيستانسياليسم، سارتر و سيمون دوبووار، و حلقه‌ي وسيع‌تر دوستان و مخالفانشان، کامو، مارتين هايدگر، مرلوپونتي و… داستان شکل‌گيري فلسفه‌ي مدرن را برايمان روايت مي‌کند. مطالعه‌اي اين اثر به‌منزله‌ي سفري لذت‌بخش به درون يک جنبش فکري فريبنده و زيبا است. سارا بيکول در کتاب در کافه‌ي اگزيستانسياليستي زندگي‌نامه و فکر را باهم درمي‌آميزد و ما را به قلب فلسفه‌اي مي‌برد که درباره‌ي زندگي است و توانسته زندگي‌ها را دگرگون سازد، و جلوي بزرگ‌ترين پرسش بشر قد علم کند: اينکه ما که هستيم و چرا هستيم.

اگر علاقه‌مند به مطالعه‌ي کتاب در کافه‌ي اگزيستانسياليستي هستيد، مي‌توانيد همين حالا آن را از وب‌سايت کاواک خريداري نماييد.

خريد کتاب در کافه‌ي اگزيستانسياليستي : https://www.cavack.com/Item/6711

 
 

 

 

دانش آموز...
ما را در سایت دانش آموز دنبال می کنید

برچسب : معرفی,کتاب,در,کافه,اگزیستانسیالیستی, نویسنده : کاووسی فر rsttudentt بازدید : 179 تاريخ : سه شنبه 13 خرداد 1399 ساعت: 21:44

حلوا و لازانيا يا پنکيک؟ گزينه هاي عجيب پيش رو.

کدومش مهمتره؟ پيش غذا غذاي اصلي يا دسر؟ به نظر من که هر سه تاش مهمه، ميپرسيد چرا؟ خوب اينجا براتون توضيح ميدم که چرا هر سه گزينه مهمه و نبايد فراموش کرد. هميشه وقتي از يک وعده غذايي کامل صحبت مي‌کنيم، منظورمان پيش غذا، غذاي اصلي و دسر است. اين سه در کنارهم نه تنها ظاهري مجلسي به سفره مي‌دهند بلکه از نظر سلامتي نيز توصيه شده است. معمولا طبع پيش غذاها و دسرها با طبع غذاهاي اصلي متفاوت است و در کنار هم يک طبع و مزاج متعادل را ايجاد مي‌کنند و از اين طريق آسيبي به معده و بدن شما نمي‌زنند. براي درک بهتر اين موضوع دفعاتي را به ياد بياوريد که با خوردن يک وعده غذايي ساده و کوچک به دل درد، نفخ و ساير مشکلات مربوط به معده مبتلا شده‌ايد ولي زماني که در مجالس و مهماني‌هاي مجلل طيف بيشتري از غذاها را خورده ايد‌‌، مشکلي برايتان پيش نيامده است. اين به دليل اين است که در مهماني‌ها اول انواع سالادها، سپس غذاي اصلي و در آخر هم ژله يا کرم کارامل و ساير دسرها سرو مي‌شود. اکثر پيش غذاهايي مانند سالادهاي کاهو، سالاد الويه و سالاد ماکاروني طبعي سرد دارند و فضاي معده را به سمت سردي ميل مي‌دهند. بعد از آن، غذاهاي اصلي که معمولا داراي طبع گرم هستند سردي ناشي از پيش غذا را جبران مي‌کنند. پس از آن هم دسرها با طبع معتدل رو به سرد ميل مي‌شوند. درست است که غذاي وعده اصلي طبعي مخالف با دسر و پيش غذا دارد ولي حجم بيشتري از غذاي اصلي هم خورده مي‌شود و در مجموع طبع معتدلي از غذا وارد معده مي‌شود. نکته مهم کلي اين است که نمي‌توان براي همه افراد يک نسخه کلي تعريف کرد. همچنين غذاها، پيش غذاها و دسرهاي مختلف هم داراي مزاج هاي مختلفند و در فصول مختلف سال غذاهاي متفاوتي توصيه مي‌شوند. در فصل پاييز و زمستان که جز فصول سرد محسوب مي‌شوند، غذاهاي گرم بيشتر توصيه مي‌شوند. در ادامه چند نوع از غذاهاي پرمصرف را که به عنوان پيش غذا، غذاي اصلي و دسر مصرف مي‌شوند را به همراه طبع آن‌ها معرفي مي‌کنيم و مي‌گوييم که هنگام مصرف هر يک از اين غذاها بهتر است آن‌ها را همراه با چه غذاهايي ميل کنيد و از خوردن چه غذاهايي با آن‌ها بايد پرهيز کنيد. براي مشاهده ساير غذاها و آموزش آشپزي به وبسايت مجله آکالا مراجه کنيد. .

  • پيش غذا و دسر ايراني

حلوا يکي از پيش غذاها و دسرهاي ايراني است که داراي مزاجي گرم است. اگر دقت کرده باشيد حلوا از قديم الايام جزئي جدا نشدني از سفره‌هاي مسلمانان و به خصوص ايرانيان بوده است. در مراسم زمان هاي قديم، همه افراد در طرز تهيه حلوا شريک بوده‌اند و حلواهاي درست شده را براي همديگر مي‌بردند. انواع حلوا در مراسم عزاداري براي تسکين افرادي که داراي ناراحتي شديد هستند، به کار مي‌رود. ناراحتي و افسردگي افراد را به سمت طبع سرد مي‌برد و هواي سرد هم سردي بدن را تشديد مي‌کند. به همين دليل در فصل پاييز ميزان افسردگي افراد افزايش پيدا مي‌کند. پس حتما حلوا را در فصول سرد سال در برنامه غذايي خود قرار بدهيد. مي‌توانيد انواع مختلف طرز تهيه حلوا را ببينيد و براي جلوگيري از تکراري شدن طعم آن انواع مختلف آن را درست کنيد. امروزه تنوع گسترده‌اي از انواع حلوا وجود دارند و در انتخاب مي‌توانند به شما کمک کنند. خوب حالا شما کدوم بيشتر دوست داريد؟ طرز تهيه حلوا لازانيا يا طرز تهيه پنکيک بهتون آموزش بدم؟ خبر خوب اينه که هر سه تاش به شما آموزش ميدم؟

  • پيش غذا و دسر فرنگي

پنکيک هم به عنوان پيش غذا و هم به عنوان دسر فرنگي استفاده مي‌شود. در خارج از ايران از پنکيک به عنوان صبحانه که يک وعده غذايي مهم است نيز استفاده مي‌شود که اين امر به همان دلايلي که در ابتداي متن ذکر کرديم به هيچ عنوان توصيه نمي‌شود. هرچند آسان بودن طرز تهيه پنکيک و مزه لذيذ آن به همراه انواع مربا و شکلات هاي صبحانه براي بچه ها دلچسب به نظر مي‌رسد ولي صبحانه مفيدي تلقي نمي‌شود و ممکن است بچه‌ها را بد عادت کند به طوري که حتي در سنين بزرگسالي هم علاقه‌اي به خوردن صبحانه از خود نشان ندهند. به طور کلي اگر پنکيک را با شکلات يا عسل ميل کنيد طبع گرمي خواهد داشت و به اين صورت بيشتر توصيه مي‌شود. در کنار آن مي‌توانيد از انواع ميوه هاي تازه مانند موز، توت فرنگي، توت، بلوبري و... هم براي تزيين و هم براي تنوع مزه استفاده کنيد. مي‌توانيد طرز تهيه پنکيک را در بخش آموزش آشپزي ببينيد. نام پنکيک به معناي کيک قابلمه اي است. از آن‌جا که درست کردن کيک در فر کاري پر دردسر و وقت‌گير است و از طرف ديگر طرز تهيه پنکيک بسيار آسان است و در چند دقيقه درست مي‌شود، پنکيک در موارد زيادي جايگزين کيک خانگي مي‌شود.

  • غذاي اصلي

حال که يک مورد پيش غذا و يک مورد دسر را مطرح کرديم، به سراغ غذاي اصلي که مهم‌ترين و خوشمزه ترين قسمت سفره است مي‌رويم. بعد از خوردن پيش غذا همه انتظار دسر را مي‌کشند و اگر غذاي اصلي را دوست داشته باشند تا موقع سير شدن به خوردن آن ادامه مي‌دهند. پس غذاي اصلي مهم ترين بخش در سير کردن افراد خانواده يا مهمان هاست و به همين دليل اهميت آن از پيش غذا و دسر بيشتر است. براي اين که اين مطلب جامعيت بيشتري پيدا کند ما يک غذاي همه پسند که کسي نتواند از آن ايراد بگيرد را انتخاب کرده ايم. لازانيا ! لازانيا غذايي است که همه به خصوص بچه ها با شنيدن نام آن آب دهانشان راه ميوفتد و حاضرند سريع تکاليفشان را انجام دهند تا لازانيا حاضر شود. بزرگترها هم اين غذا را دوست دارند ولي ممکن است به دليل پرهيزات پزشکي در خوردن اين غذا زياده روي نکنند. چون لازانيا کالري و چربي بالايي دارد خوردن آن به افراد مسن که داراي مشکلات قبلي عروقي هستند، توصيه نمي‌شود. لازانيا در رستوران‌ها به خوشمزگي آن در خانه نيست. علاوه بر اين بهتر است غذاهايي را در رستوران ميل کنيد که درست کردن آن‌ها در منزل خيلي مشکل باشد. ولي اگر طرز تهيه و فوت و فن هاي پخت يک لازانياي خوشمزه را بدانيد، مي‌توانيد آن را در منزل با خوشمزه‌ترين طعم ممکن درست کنيد. علاوه بر لازانيا اگر دوست داريد غذاهاي فست فودي و يا فينگر فودي، غذاهاي سنتي و اصيل ايراني، پيش غذاها، دسرها ( تنوع کاملي از دسرها از جمله طرز تهيه پنکيک) و ترشي‌هاي مختلف را درست کنيد، مي‌توانيد به بخش آشپزي مجله اينترنتي اکالا مراجعه کنيد و تنوعي از غذاها را به همراه دستور کامل هرکدام ببينيد. در نهايت اميدواريم که مطالعه اين مطلب برايتان مفيد بوده باشد. و بتوانيد تناسب خوبي بين پيش غذا، غذاي اصلي و دسرهايتان برقرار کنيد و اگر مي‌خواهيد يکي از اين وعده‌ها را حذف کنيد حتما به مزاج آن‌ها دقت کنيد

 

دانش آموز...
ما را در سایت دانش آموز دنبال می کنید

برچسب : حلوا,و,لازانیا,یا,پنکیک؟,گزینه,های,عجیب,پیش,رو, نویسنده : کاووسی فر rsttudentt بازدید : 178 تاريخ : شنبه 3 خرداد 1399 ساعت: 0:59

لینک دوستان

خبرنامه